WATERWERELD | klantenmagazine van De Watergroep
De Watergroep levert drinkwater aan 1,3 miljoen gezinnen in 175 Vlaamse gemeenten, verdeeld over West- en Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en Limburg. Het klantenmagazine Waterwereld – dat twee keer per jaar van deur tot deur wordt gebust – kreeg door Stapel een nieuw kleedje aangemeten.
Objectief en correct
Klanten sensibiliseren over duurzaam waterverbruik en de expertise van De Watergroep in de verf zetten: dat is het opzet van Waterwereld, het klantenmagazine van Vlaanderens grootste drinkwatermaatschappij. Het nieuwe concept tapt minder dan vroeger uit het klassieke lifestylevaatje, maar houdt de lezer op een objectieve en correcte manier bij de les.
Boeiend en inspirerend
Met speelse rubrieken, korte tekstblokken en vooral veel visuele prikkels breekt Waterwereld een lans voor de rol van print in digitale tijden. Het magazine neemt de informatie op de website van De Watergroep als basis voor een boeiende en gevarieerde leeservaring. Tegelijk verwijzen we de geïnteresseerde lezer door naar de juiste kanalen voor meer informatie.
Warm en herkenbaar
Met een centrale rol voor mensen van vlees en bloed, technische verhalen in een begrijpbare taal en veel aandacht voor respons van de lezer brengt Waterwereld de drinkwatermaatschappij dichter bij de eindgebruiker. Net als water van de kraan...